Is het veilig om online te betalen?
Zeker en vast! De betalingen in onze webshop worden verzorgd door Mollie. Dat is onze partner op het gebied van online betalingen. Zij staan bekend om hun jarenlange ervaring en verzorgen de snelle en veilige afhandeling van betalingen voor een groot aantal webshops.
Met welke betaalmethodes kan ik betalen?
Via de onderstaande manieren kan je veilig betalen.
Ideal
Creditcard (Visa, Mastercard)
Bancontact
KBC/CBC Payment
Apple Pay
Google Pay
Shop Pay
Kan ik een factuur krijgen van mijn online aankoop?
Natuurlijk, dat kan! Mail even je facturatiegegevens en ordernummer naar info@bymabella.nl dan bezorgen wij je factuur zo snel mogelijk.
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen. Wat moet ik doen?
Controleer of de bevestigingsmail in je spam of reclamefolder terecht is gekomen. Nog niets ontvangen? Neem dan contact met ons op via info@bymabella.nl, dan helpen we je verder.
Hoe lang duurt de levering?
Onze levertijd bedraagt gemiddeld 7–12 dagen (1–2 weken). Wij kiezen bewust voor een duurzame aanpak: jouw bestelling wordt zorgvuldig geselecteerd en rechtstreeks vanuit onze ateliers verzonden.
Dankzij deze manier van werken vermijden we massaproductie en ontvang jij een exclusieve set met zorg en aandacht. Je ontvangt altijd een track & trace code zodra je pakket onderweg is.
Krijg ik een track-and-trace code van mijn pakje?
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je automatisch een Track & Trace-link per e-mail. Zo weet je altijd precies waar je pakketje is, en wanneer het bij je aankomt.
Is er gratis verzending?
We bieden regelmatig gratis verzending aan op alle bestellingen. Als er verzendkosten van toepassing zijn, worden deze altijd duidelijk weergegeven tijdens het afrekenen.
Ik wil iets retourneren, hoe doe ik dit?
Stuur een e-mail naar info@bymabella.nl met:
- Je volledige naam en ordernummer
- De reden van retour
- Eventueel foto’s of video bij schade of verkeerde levering
Na ontvangst van je aanvraag beoordelen we deze binnen 1–2 werkdagen. Je ontvangt daarna een retourinstructie en verzendadres.
⚠️ Let op: retourneren zonder voorafgaande goedkeuring worden niet in behandeling genomen.
Hoeveel tijd heb ik om een artikel te retourneren?
Bij Mabella kan het artikel retourneren tot 14 dagen nadat je het hebt ontvangen.
Meer informatie vind je op onze retourbeleid pagina.
Heb ik een account nodig om te bestellen op de webshop?
Je kan ook een bestelling plaatsen als gast. Wij raden echter aan om een account aan te maken. Zo geniet je van de volgende voordelen:
- Je kan een verlanglijstje maken.
- Je kan je koopgeschiedenis bekijken.
- Je komt in aanmerking voor exclusieve promoties.
- Bij een volgend bezoek kan je sneller inloggen en een bestelling plaatsen.
ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Klik op de link “Wachtwoord vergeten?” en je ontvangt een e-mail met een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Contact
Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact met ons op. We helpen je graag persoonlijk verder.
Stuur ons een gedetailleerd bericht en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.